Приватний лікар №1(53) / 2022
Читайте в номері: Можливості подолання психологічних перешкод перед купівлею. Частина ...
Алгоритм создания и удержания лояльности сотрудников
Алгоритм создания и удержания лояльности сотрудников Лояльные сотрудники — на вес ...
Як впливає наше сприйняття на розгорання конфліктів?
Як впливає наше сприйняття на розгорання конфліктів? Потрапляючи в якусь ситуацію, ...
Коммуникация врача в современных каналах связи: на стыке этики, профессионализма и гигиены труда
Коммуникация врача в современных каналах связи: на стыке этики, профессионализма и гигиены труда ...
Підручник «Комунікативні навички лікаря» під ред. О.С. Чабана
Підручник «Комунікативні навички лікаря» Кожна професія, яка передбачає взаємодію в ...
Диджитал-стратегия для малого медицинского бизнеса: как достичь успеха в продвижении
Диджитал-стратегия для малого медицинского бизнеса: как достичь успеха в продвижении В то ...
Сучасний підхід до створення контенту для медичного бізнесу, або Як впливати текстами на потенційного споживача медичних послуг
Сучасний підхід до створення контенту для медичного бізнесу, або Як впливати текстами на ...
Розвиток персонального бренду власника приватної медичної практики: вибір між брендом лікаря та брендом клініки
Розвиток персонального бренду власника приватної медичної практики: вибір між брендом лікаря та ...
50 фишек медицинского маркетинга. Часть 2
50 фишек медицинского маркетинга. Часть 2 В предыдущем номере ПЛ (№5(51), ...