Приватний лікар №1(53) / 2022
Читайте в номері: Можливості подолання психологічних перешкод перед купівлею. Частина ...
Алгоритм создания и удержания лояльности сотрудников
Алгоритм создания и удержания лояльности сотрудников Лояльные сотрудники — на вес ...
Підручник «Комунікативні навички лікаря» під ред. О.С. Чабана
Підручник «Комунікативні навички лікаря» Кожна професія, яка передбачає взаємодію в ...
Куратор лікування в стоматологічній клініці
// СЕРВІС У МЕДИЦИНІ. Куратор лікування в стоматологічній клініці Останнім часом низка ...
Маркетинг «медового месяца»: готовимся к открытию клиники
// МАРКЕТИНГ Маркетинг «медового месяца»: готовимся к открытию клиники Сегодняшний гость ...
50 фишек медицинского маркетинга. Часть 1
// КОЛОНКА ШЕФ-РЕДАКТОРА 50 фишек медицинского маркетинга. Часть 1 Обучение рождает ...
Безпека пацієнта як результат ціннісного підходу до управління медичним закладом
// МЕНЕДЖМЕНТ Безпека пацієнта як результат ціннісного підходу до управління медичним ...
Компаундинг-центр «Хемотека»: «Наша мета — ефективність та безпека хіміотерапевтичного лікування»
// ІННОВАЦІЇ В ЛІКУВАННІ. Компаундинг-центр «Хемотека»: «Наша мета — ефективність та ...
Безпека пацієнта: наскільки в Україні ризиковано отримувати медичну допомогу
// МЕНЕДЖМЕНТ Безпека пацієнта: наскільки в Україні ризиковано отримувати медичну допомогу Аби ...